vrijdag 6 juni 2014

Monkey Girl

Arme Monkey Girl: Ze lag al een tijdje te wachten om in elkaar gezet te worden, maar ik stelde het maar uit en uit. Ik zag er namelijk een beetje tegen op; al die details en naai-technieken die ik nog niet zo goed kende.. Maar dankzij de uitleg van een expert (lees: mijn moeder) is het best aardig gelukt! 


Is ze geen schatje?!



Het was nog best moeilijk om een passend stofje te vinden.. Alleen kwam ik er pas achter toen ik het lapje er al op genaaid had, dat de ballonnetjes horizontaal gaan ipv van omhoog. Oopsie.. Maar ach.. Zo storend is het nou ook weer niet, toch?



Het is een heerlijk patroon van de briljante Lilleliis. Met een heel duidelijke uitleg en veel foto's. 




Ik heb zelfs ook een drukknoopje gebruikt voor de staart, zoals in het patroon staat vermeld.



Fotomodel hoor! Haha!



Het was een hoop werk, maar het resultaat mag er zijn. 

Misschien maak ik ooit nog wel een Monkey Boy, maar voorlopig even niet denk ik. :)

2 opmerkingen: