vrijdag 13 maart 2015

WIP: winter 'hexagon' deken

Dekens haken dat is zoooo verslavend! Elke keer als ik er eentje (bijna) af heb, denk ik al gelijk aan de volgende.. 

Dit is dus deken nummer 4: een winter deken. Al mee begonnen in december, maar waarschijnlijk niet af voordat de lente begint.. Ach voordat je het weet is het alweer winter dus..  ;)


In 6 fijne "winterse" kleuren van Stylecraft Special DK (sherbet, teal, aspen, royal, white en turquoise), omlijst met lichtgrijs (silver).




Het haakt zo heerlijk weg.


Zeker weten één van mijn favorieten. :)


6 opmerkingen:

  1. Fantastic! I love the colors! Have a nice week end

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kleuren spatten van het scherm af, erg mooi!! Hoeveel bollen heb je in totaal gebruikt?
    Ook nu nog lekker om 's avonds lekker onder weg te kruipen op de bank.
    Ga je volgen, ben benieuwd naar je volgende creatie.
    Ik heb momenteel een give-away op mijn blog, zin om mee te doen?
    Haakgroetjes,
    Paricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Patricia! Het is moeilijk te zeggen hoeveel ik al gebruikt heb, omdat alle bollen (op grijs na) al aangebroken waren toen ik begon. Maar er zitten in ieder geval al wel 3 bollen grijs in, en ik denk dat ik pas 1/3 op weg ben dus... ;)
      Een give-away, wat leuk - ik ga zo gelijk ff kijken.
      Fijne dag!

      Verwijderen
  3. Prachtige kleurencombinatie! Kreatieve groeten van Anna.

    BeantwoordenVerwijderen